CLUB MED, Peace of Mind is a Destination

Geleidelijk aan wordt de situatie weer een beetje ‘normaal’ en mogen de grenzen (eindelijk) weer open. De toeristische sector betaalde een hoge prijs voor de coronapandemie, maar Club Med reageerde razendsnel. De pionier en wereldleider in luxueuze all-in vakanties nam de nodige maatregelen en kijkt vooruit.

De verwachtingen van de reizigers zijn veranderd. Ze zijn veeleisender dan vroeger. Met zeventig jaar ervaring op de teller heeft Club Med echter meer dan ooit alle troeven in huis om optimaal in te spelen op ons gegrond verlangen naar vakantie. Eindelijk weer de wereld zien. Eindelijk weer relaxen en genieten. Met het gezin, met z’n tweeën, met vrienden of alleen. Een all-inclusive droomvakantie. Dat gevoel van vrijheid, hier en nu. Ontspannen en zonder zorgen. 

CLUB MED, pionier in heerlijk samen genieten

“Het doel in het leven is om gelukkig te zijn. Het moment om gelukkig te zijn is nu, en de plek om gelukkig te zijn is hier.” Met die woorden maakt Gérard Blitz indruk in de naoorlogse context.

In 1950 vindt Club Med met een vakantieconcept waarin natuur en buitensporten centraal staan, zonder verplichtingen, een nieuwe formule uit voor geluk. Dankzij dat unieke concept en een nieuwe manier van samenleven geldt Club Med als de uitvinder van de all-informule.

Vandaag is een vakantie bij Club Med meer dan ooit een remedie voor sleur van elke dag. Ondanks de gezondheidssituatie (of misschien net daardoor) zijn reizigers nog veeleisender geworden. Ze verwachten nóg meer garanties om in het postcoronatijdperk zonder verplichtingen en in alle vrijheid weer met vakantie te kunnen. Zorgeloos en vrij.

CLUB MED en vrijheid: al zeventig jaar een succesverhaal

Voor Club Med betekent dit een terugkeer naar de bron, want de pionier biedt al sinds het prille begin een unieke ervaring aan. “Toen Gérard Blitz en Gilbert Trigano begin jaren vijftig de all-informule bedachten, was hun boodschap heel eenvoudig: vergeet voor een paar dagen de verplichtingen van het dagelijks leven, wij regelen alles,” herinnert Henri Giscard d’Estaing zich. Op basis van dat uitgangspunt wist Club Med zichzelf in de loop der jaren steeds weer opnieuw uit te vinden. Bovendien werd het aanbod geleidelijk aan uitgebreid om in te spelen op de nieuwe verplichtingen waarmee de klanten in het dagelijks leven te maken kregen.

Zo introduceerde Club Med zijn Travel Experience Designers, medewerkers die de klanten begeleiden bij het samenstellen van hun droomvakantie.

Ook zijn er een hele reeks programma’s, zoals Amazing Family, om als gezin een onvergetelijke ervaring te beleven, of Happy Digital, een reeks tools die het leven in het Resort vergemakkelijken zonder al onze aandacht op te eisen.

Dankzij Safe Together en een aangepaste Club Med-beleving (aangepaste capaciteit, maaltijden geserveerd op het bord, activiteiten in kleinere groepjes) hoeft niemand nog een keuze te maken tussen vrijheid, veiligheid en gezondheid. 

CLUB MED, pionier in zorgeloze en vrije vakanties

Na dit wel heel bijzondere jaar heeft Club Med vijf vereisten op een rij gezet die fundamenteel zijn voor de reizigers van morgen. 

Club Med pakt daarom uit met een innovatief dienstenaanbod dat perfect beantwoordt aan die nieuwe vereisten. De belofte? Een unieke en verrijkte ervaring. 

Peace of mind is a destination.

Meer info CLUB MED resorts, klik hier